24.07.2010

Ilginc Kareler 32 | Baba ve Couklari...

Alman Milli Futbolculari sevinirken..
---
Blog´a uzun zamandir giripte biseyler paylasamadim,
Yinede Blog´a arada birde olsa giren herkeze tskler!
Bundan sonra arayi bukadar acmamaya özen gösterecegime dair söz veriyorum.. :-)
---
Kisa Kisa gündemi paylasalim;
Aykut Kocaman - Cok akilli adam Cok...
Zamaninda Daum´a transfer yaptirtmiyan ve Fenerbahce´nin Sampion olamamasina göz yuman adam suan takimin basinda.. Hos oda biliyordu Daum giderse sirada bir Türk hoca var oda dogal olarak ben olurum..

Fenerbahce´nin Yeni Formarlari - Hepsini cok begendim, umarim Galatasaray´da butür güzel formalar cikartir..

Arda Turan - Tatilde yatmadigi belli..
 Arda Turan benim arzuladigim futbolcu olarak bu sezon sahalarda olacak..
Allah vergisi yetenenin yanina birde ek antremanlarini eklerse süper olacagini zaten hepimiz bilyioruz..
Galatasaray Tribünleri umarim Arda´nin gönlünü tekrardan kazanir!

Keine Kommentare: