20.05.2010

Fenerbahce´nin Yeni Forveti | Marc Janko?


Size önce Marc Janko kimdir bir tanitayim ve sonra olasi bir Fenerbahce transferi olursa eger onu degerlendirelim.
Marc Janko 25.06.1983 dogumlu ve suan Huub Stevens´in calistirdigi Red Bull Salzburg´da oynuyor. Son 2-3 yildir Janko´nun cikisi bütün Avrupa´nin dikkatini cekti hatta gecen sezon 39 Gol atmayi basardi! Janko 2013 yillina kadar Red Bull´un sözlesmeli futbolcusu ama bu onun sözlesmesini dolduracagi anlamina gelmiyor. Cünkü Huub Stevens´i Milli Takim kampinda medya önünde agir bir sekilde elestirdi.
Janko; Huub Stevens icin Medya´ya farkli, takim icinde farkli oldugunu yani 2 yüzlü birisi oldugunu söyledi.
Asil Marc Janko´nun suanki piyasa degeri nereden baksan 7-10 Milyon € arasi olmaliyken piyasasi suan 4,5 Milyon €´ya düsmesinin asil sebebi TD´le yasadigi sorun. Janko gibi Uzun boylu olmasina ragmen topla istedigini yapabilen bir Forvet´in Galatasaray´a gelmesini cok isterdim ama Mehmet Batdal transferinden sonra buna artik %0 ihtimal veriyorum zaten gelmeside sacma olur bu saaten sonra. Ama Fenerbahce icin bu adam ilac olur! Youtube´a girin ve izleyin bu adamin akil almaz gollerini! Kaldiki Fenerbahce eger gercekten böyle bir hamle yaparsa son yillarda yaptigi en dogru hamlelerden birisini yapmis olur. Bana göre Fenerbahce gibi büyük bir takimda Janko rahat 20 golünü bulur.
---
Simdi gelelim Haber´de asa yukari ne yazildigina;
Fenerbahce´de kacan Sampionluk sonrasi büyük degisikliklere gidilecegini ve Marc Janko gibi bir Forvet aradiklarini yaziyor, ayni zamanda Janko icin 5 Milyon €´dan fazla para ayirdiklari yaziyor..

Gazete´ye ayni zamanda Janko´da bazi aciklamalarda bulunmus;
"Transfer konusu hakkinda cok düsünmek istemiyorum yoksa Milli takim´da oynadigim futbol´a bu yansir"
"Yurt Disina gitmekten korkmuyorum / Basarisiz olacagima inanmiyorum / Ögrenmeye hazirim ve kendimi dahada gelistirmek istiyorum / Suan ne Ispanyolca, ne Itaylanca nede Fransizca ögreniyorum.. "

Ada, Italya ve Türkiye´den bazi takimlarin onunla gelecek yil planlari yaptiklarini yazmis Gazete.

Kaynak; oe24.at Österreich Gazetesinin Internet sayfasi.

Keine Kommentare: