16.03.2010

Arda & Sevgilisi ve Galatasaray Baskani..

Arda´nin kiz arkadasinin adini bilmiyorum ve dogrusunu söylemek gerekirse hicde umrumda degil..
Önceden Sefa Sirmen´in oglunun manitasiymis simdide Arda Turan´in.. Bilmiyorum ben yakistiramiyorum Arda´ya butür kizlari.. Hos birazda suc bizde degilmi? Florya´ya giden taraftarlar "Paris Hilton Yakisir Sana.." diye tezaruhatlarda bulunurlarsa bizim Kaptan´da gider Paris´e benziyen türk ünlüyü alir..
Neyse benim ilgimi daha cok su asagidaki resim cekti.. Ne gerek var?
Koskoca Galatasaray´in Baskani niye Arda Turan´in Sevgilisiyle poz verir? 2 gün sonra ayrilcaklar ama hatiralarda hep bu kare günceligini koruyacaktir..
Biraz sacma geliyor bana..
Evli Futbolcuyla Resmini cektir ama bu resimde sanki biraz Arda´in kuklasi gibi olmus Baskan..

Keine Kommentare: