22.03.2010

Galatasaray´li Haberler - Özhan Canaydin | Bülent Korkmaz

Galatasaray belki onun sayesinde 4-5 sene geriye gitmistir, belkide onun sayesinde batmaktan kurtulmustur..
Kimse bana %100 Canaydin´in faydalimi yoksa zararlimi oldugunu söyliyemez ama allah var Sayin Canaydin iyi seyler yapmak istiyordu pek beceremesede. Bildiginiz gibi son zamanlarda durumu kritik oldugu söyleniyordu ve bugünlerde rahatsizligi baya bir artmis..
Bir Galatasaray´li olarak Allah sifa versin diyorum..

Ekleme: Özhan abimizi.. Sayin Canaydin´i kaybettigimizi yeni duydum.. Allah'tan rahmet, Canaydın ailesine sabir diliyorum..
---

Bülent Korkmaz Bakü takiminda´da basarisiz sonuclar aldiktan sonra kapinin önüne koyulmus, peki ne olacak Efsane Kaptana? Bu gidisle ya kendisini 2. liglerde bulur yada adam akilli bir TD´ün yaninda yardimci hoca olarak görev almalidir. Birde begenmedigimiz Skibbe suan Almanya´da o kisitli imkanlarla harikalar yaratiyor.. Bazen o Kocaelispor macinda Baros o penaltiyi atsaydi acaba suan durumumuz ne olurdu diye düsünmeden edemiyorum..

Keine Kommentare: