17.06.2010

Dünya Kupasi 2010 | 1. Maclar sonrasi..

Dünya Kupasi 1. maclar sonrasi en iyi 11 ve en kötü 11´li iki kadro..

1. Maclar sonrasi en iyi 11;


1. Maclar sonrasi en kötü ilk 11;
Sport1.de sitesinden alintidir..

Keske Dünya Kupasi öncesi bahis oynasaydim diyorum. Cünkü cogu maci neredeyse skoruna kadar tahmin etme basarisi gösterdim. (3 mac haric her maci dogru tahmin ettim..)
Genel olarak her takim Turnuvaya daha temkinli basladigini gördük ama 2. maclar basladiktan sonra her takim ölümüne savasacaktir ve bizde böylelikle daha gollü maclar izliyecegimizi tahmin ediyorum...
Turnuva baslamadan önce dogrusunu söylemek gerekirse takimim yoktu. Ama Pele´nin su son günlerde yaptigi densiz konusmalardan sonra tek takimim var oda Arjantin´dir. Mesut´lu Almanya´yi da unutmamak gerek aslinda..
Görüsmek üzere!

Keine Kommentare: