03.06.2010

Güiza atabilirmiydi? Elano Ceza Sahasinda? Vuvuzela?!?



1. Güiza yukarda gördügünüz Elano´nun attigi golü atabilirmiydi?  
Hehe tabiki atardi.. 

2. Elano´yu Ceza Sahasinda gördüm!
Sanki "Günesi gördüm" gibi oldu ama koskoca sezonda onu rakib ceza sahasinda gören bir Galatasaray´li yoktur heralde..
Sadece 2 seyi düsünüyorum;
- Bu adam Brezilya Milli Takimiyla süper oynarsa Yönetim ve Taraftarlar büyük olasilikla "lannn biz bu adami niye satiyoruz.. süpermis" diyecekler ve takimda tutma karari alacaklar..
- Dünya Kupasinda cok kötü perfomans sergilerse ve hicbir talibi cikmazsa iste ozaman bizim icin cok kötü olur.. Neyse ne diyelim ne cok iyi nede cok kötü oynasin ve bizden 7-8 Milyon´a gitsin..

3. Su Video´nun sesini acipta dinleyin lütfen!
Lanet olasi Vuvuzela yüzünden su Dünya Kupasina sevinemez oldum..
Ya sesleri kapatip maclari izliyecez yada küfür esliginde!!

Keine Kommentare: