03.06.2010

Konyaspor 16 Futbolcusuyla Yollarini Ayirdi..

Cok yanlis buluyorum..
Sen koskoca bir sezon beraber oldugun takiminla Türkiyenin en büyük ligine cik ama Yöneticiler ve senin sayende Süperlig´e cikan Teknik Direktörün seni gelecek yil kadroda düsünmesin..
Bir futbolcu icin yikim olur...
Kaldiki Bank Asya Liginde oyniyan cogu futbolcu icinde bu böyledir..
"Ben niye takimi Süperlige cikartayim? Sonunda beni kapi önüne koysunlar diyemi? Niye oturmus düzenimi bozayim...vs.vs.."
Hos Konyaspor´u kutlamak gerek sonucta onlar basarili TD´lerini kapi önüne koymadi.. (Bucaspor vs.vs. gibi..)
Böyle seyleri görünce gercekten üzülüyorum..
 "Kulüp Başkanımız Bahattin Karapınar, Teknik Direktörü Ziya Doğan ile yapılan görüşmeler sonrasında 2009-2010 sezonu kadrosunda yer alan 16 futbolcu ile yollarımızın ayrıldığını belirtirken, kendilerine Konyaspor'umuza vermiş oldukları hizmetlerden dolayı teşekkür edip, bundan sonraki yaşantılarında başarılar dileğinde bulundu."
En azindan teskkür etmisler.. helal olsun..!

1 Kommentar:

koala hat gesagt…

Böylesi durumlarda "Tez zamanda düşerler" diyorum.