20.04.2010

Caner - Arda Kavgasi!

Öncelikle kavganin nedenini bilmiyorum dogrusunu söylemek gerekirse tipki Ezel dizisinde Cengiz´in söyledigi gibi..
 "Umrumda Degil.." diyorum!
(Önce Video´yu izleyin..)


Galatasaray Kaptani Tribünlerle küskün!
Tamam bunu anliyorum sonucta 90 dk boyunca tribünde kiz arkadasinla ilgili tezaruhatlar söylendi..
Galatasaray Kaptani Caner´in dudagini patlati!
Takim arkadasinin dudagini patlatmakta ne oluyor? Kavga´nin nedenini henüz bilmiyorum ama ilk bastada söyledigim gibi "umrumda degil!" Yada Caner´in sucu varmi yokmu "umrumda degil!"
Sen Galatasaray kaptani olarak bir Galatasaray Formasini giyen futbolcunun dudagini patlatin!
Asil bu benim umrumda belki senin umrumda olmasada!.

Bir Kavga var ve bir Kavga var.. !?!
1.Bogusmak: Ne yaptigini bilirsin ve karsindakini incitmeden sadece biraz öfkeni ondan cikartirsin..
yada
2.Yumruklasmak: Ne yaptigini bilmezsin.. Kendinden gecmis bir bicimde karsindakinin dudagini patlatirsin.
Ne diyim? birkac kere söyledigim seyi tekrarlatiriyorsun bana..
Umarim sezon sonu gidersen (Büyük) Kaptan..
Bu olaydan sonra tribünler "Caner, Arda el elle, hepberaber tribüne.." diye inliyecek ve sen tribünlere gideceksin! Biliyorum bu kavga cikmasaydi o tribünler kendini yirtsaydi bile gitmiyecektin..
---
"Büyük Kaptan cok cabuk oldu.. umarim ayni cabuklukta Kaptanliktan olur.."

Keine Kommentare: