26.04.2010

Ugur Tütüneker & Arda Turan | Türk Futbolcusu!

Önce size Ugur Tütüneker´in yakin zamanda verdigi bir röportaj´dan alinti vereyim sonra konuya gireyim;

Birde sizin Bayern Munih yıllarınız var.. Henüz 20 yaşındayken B.Munih A takımıyla antremanlara çıkmaya başladınız. Her biri başlı başına efsane olan Augenthaler, kaleci Aumann, Eder, Hoenes, Niedermayer, Pfaff, Pflügler, Rummenigge gibi isimlerle futbol oynadınız. İlk çıktığınız antremanda neler hissettiniz ?

"A takımla ilk çıktığım antremanda elim ayağım titriyordu. Çok heyecanlıydım."

İki sezon A takım kadrosunda yer aldınız;
"Evet.. Resmi maç oynayamadım. Ama yanılmıyorsam 15 maç, 16 kişilik maç kadrosuna girdim. Yedek kulübesindeydim. İsmimin esame listesinde yer alması bile benim için büyük gururdu.O dönem iki yabancı oynayabiliyordu ve bende bu nedenle forma şansı bulamadım. Hocamız Udo Lattek benim futbolumu çok beğenirdi, ‘Seni oynatmak istiyorum ama biliyorsun yabancı kuralı var’ diyordu. İlk on birde iki tane çok kaliteli yabancı vardı; Jean-Marie Pfaff ve Soren Lerby… İkisisi de çok iyiydi.
Kardeşim bir sakatlanın da biz oynayalım be… (Gülüyor) Ben 2-3 saat antreman yapar tesislerden giderdim. Paff 8 saat antreman yapardı neredeyse… "
---
Son cümle söylemek istedigim herseyi acikliyor aslinda!

Pfaff kimdir? Bayern München ve Belcika´nin eski Milli Takim Kalecisi..
Cok basarili bir kaleciydi, hatta kariyerini Trabzonspor sonlandirmis.. (resmi maca cikmamis)
Simdi cabuk cabuk ne söylemek istedigimi söyliyeyim..
Ugur daha bisey olmadan 2-3 saat antremanla tesislerden ayriliyorken.. Pfaff dünya yildizi olmasina ragmen günde 8 saat antreman yapiyormus.. Bunu ben demiyor Ugur Tütüneker yukarda söyliyor!
Peki Arda´la ne alakasi var bu yazinin? Cok basit.. Arda Mlada Boleslav macinda neyse halen O!
Bir ilerleme yok.. Adam´da yetenek var ama günde 1-2 saat antreman yetiyor diyor..
Galatasaray Kaptani olmus ama kaleye uzaktan bir sutu yok.. Cünkü atamiyor! (saka gibi..)
Peki eskiye dönün.. Messi bundan 3-4 yil önce orta bile yapamiyorken simdi Sut, asirtma, her bir halti sizce nasil yapiyor? Tabiki adam inanilmaz yetenekli ama Messi´de azim var!
Arda´nin 2 günde bir "Avrupa´ya gitmek istiyorum" demecine bir cevab´da benden gelsin..
Umarim gider Avrupaya.. Belki O Chelsea´yi hedefliyor ama Chelsea´nin 7 attigi Stoke City´ye ancak gider.. Aaa ne güzel, Tuncay kadersiyle beraber oynar.. böylelikle sacida beyazlamamis olur..

Eskiden bu adami nekadar cok severdim cünkü ozamanlar konusmalari bile dogaldi..
neyse.. Arda umairm gidersin cünkü Senin ve bizim icin bana göre en iyisi bu olur..

Keine Kommentare: