11.04.2010

Dengesiz Tribün | Sami Yen

2 sene önce..

Arda Turan | Sen 2 sezon önce antremanlara gidipte "Arda Turan sana Paris Hilton yakisir" dersen.. Oda yerli bir Paris alir ve acilislarda boy gösterir.. Eee peki benim dengesiz Taraftarlarim simdi ne olduda Arda´ya kiziyorsunuz? Yok neymis Sinema kapatmis.. Kapatir kardesim parasiyla degilmi? Haa belki kötü oynuyor ama bu adam sakat sakat oynuyor! Arda umarim sezon sonu iyi bir paraya gider..
Not: Kiz arkadas tercihini bende dogru bulmadigimi söyliyeyim..
---
Aykut | Mactan önce Aykut´la Milan Baros alkislanmis. Bana göre taraftarin dengesizliginin göstergesidir bu!
Aykut eger Sivas macinda o hatali golü yemeseydi suan lider´le aramizda 3 puan fark olacakti! Ama biz ne yapiyoruz? Galatasaray´i birkere Sampionlar Liginden eden Aykutu ödülendiriyoruz. Bugün Diyarbakirspor 1 korner kullanmistir peki Aykut napti? O yan topu hatirliyormusunuz? Neyse sinirim bozuluyor.. Leo´dan kurtulduk derken Aykut cikti karsimiza!
---
Milan Baros | Aynisi Baros icinde gecerlidir! (taraftar bu gece mac baslamadan önce bu 2 ismi alkisladigi icin Aykut´la Baros´u yaiyorum). Eger Fenerbahce macinda o gereksiz sari karti görmeseydi belki bugün attigi gibi Sivasspor´a karsida gollerini atabilirdi. Yinede takimda ayakta kalabilen ender futbolculardan oldugu icin onu cok elestiresim gelmiyor.
---
Tribünler | Arabesk tezaruhatlar.. Kendi futbolcusuna küfür etmeler.. 5 dk protesto yapilcak diyip bütün mac protestosunu sürdüren tribün istemiyorum artik. Umarim Aslantepe´de farkli bir taraftar profili olur! Cünkü gercekten baydiniz! Sadece Diyarbakirspor icin yaptiklarinizi güzel buldum!

Herseye ragmen Sampionluk umudum var..

Keine Kommentare: