06.10.2009

Ankaraspor´un hissedarlari?!?


"Ankaraspor'un maddi olarak bir şirket olduğu için kayıpları da var. Bu kayıplar nasıl karşılanacak, bunlar konuşuldu mu" sorusu üzerine Melih Gökçek, "Bunlar benim konuşacağım işler değil. O direkt olarak Ankaraspor'un kendi çabaları, gayretleri olacak. Oranın hissedarları uğramış oldukları zararı federasyondan tazmin etmek için onlarca, yüzlerce dava açacaklar. Çünkü bir yığın hissedarı var, kaç hissedarı var bilmiyorum. Belki yüz, belki üçyüz hissedarı var. O hissedarlar teker teker dava açacaklar. O davalar neticesinde de federasyon mahkum olduğu bütün tazminatı ödeyecek. Normal şartlar içerisinde düşünürseniz 100 trilyon ile 300 trilyon arasındaki bir makasta mahkemelerin vereceği karara göre, bilirkişilerin vereceği karara göre mutlak manada federasyona bir ceza geleceği kesin. O da Türk futbolu için ayrı bir kayıp olacak. İnşallah bunlara ihtiyaç kalmaz, Tahkim akliselim bir karar verir. Ankaraspor'a makul bir süre verir, olay da biter." diye konuştu.
NOT: www.ntvspor.net ´den alinti yapilmistir.
---
Bu saaten sonra ligin 17 takima düsmesini istemiyorum ama beni su yukardaki konu ilgilendiriyor..
Nasil olurda zamaninda bir Belediye Kulübünü olan BB ANKARA Spor´un yiginla hissedari olabilir? Kim kime nasil satmis bu kulübü? Vergi paralarila zamaninda 1. Lige kadar cikan bu takim nasil oluyorda 1. Lige ciktiktan sonra bir sirket oluyor?

Haa tabiki ben suna eminim zamaninda satilirken Ankara BB´ye göstermelik ufak bir rakam gönderilmistir ama su 100-300 trilyon gibi rakamlari pek tahmin etmiyorum.. bana kalirsa 1-2 milyon ancak Ankara Büyüksehir Belediyesine verilmistir.


Keine Kommentare: