28.10.2009

Hade Ordan!


Hedeflerinden bahsedelim istersen biraz da... Neler yapmayı hedefliyorsun?
Aydin Yilmaz: "Şu an Galatasaray’ın A takımında oynuyorum. Bu benim hedeflerimden bir tanesiydi. Burada bir süre geçirmek zorundayım zaten... Daha da kalıcı olmayı hedefliyorum. Ondan sonra A Milli Takım geliyor. Galatasaray’daki performansımdan sonra, milli takıma da yükseleceğime inanıyorum. Oraya yükseldikten sonra her futbolcunun hayali vardır. Avrupa’da forma giymemiş olan her futbolcunun hayalinde orada oynamak vardır. Benim de en çok istediğim şeylerden biri İspanya Ligi’nde..." 

Orada desteklediğin bir takım var mı?
Aydin Yilmaz: "Real Madrid..."
---
Cok sasirmadim zaten.. "Burada bir süre geçirmek zorundayım zaten... " bu ne anlama geliyor yahu? Sanki biz yalvariyorduk Aydin kal diye.. nereye gidiyorsan git kardesim! 2-3 kere kiralik gittin o kulüblerde elle tutulur hicbir basarin yok birde böyle sacma sapan Röportajlar veriyorsun!
Senin Galatasaray´dan sonra gidecegin takimlar Bank Asya ligindedir..
Kaynak/ www.galatasaray.org

Keine Kommentare: