20.10.2009

Galatasaray - Trabzonspor 4:3



Mactan dikkatimi ceken bazi anlar;
1. Hakan´nin sanki sahada olmayisi..
2. Ayhan´nin Hasan Sas gibi oynama cabasi..
3. Sabri´nin düzelmesi..
4. Arda´yi herkezin Messi´le bir tutmasi..
---
1. Hakan sahada yok.. Hakan´i bugüne kadar hep savundum, hep söyledigim sey.. "Adam yerini iyi tutuyor.. cok hücuma cikmali degil.. bir bek önce bek´ligini bilcek.. sonra hücumu düsüncek.." ama Hakan Balta ne ileri.. ne geri calisiyor.. Tabiki Rijkaard´in onu Kadiköy macinda oynatmasini bekliyorum.. sonucta yerine oyniyabilecek Ugur yada Caner ondan simdilik daha basaririz olacagini tahmin ediyorum.. Ama bir Sami Yen macinda Caner tekrar denenmeli..

2. Konu simdi geldi Ayhan´a.. ne diyim? ne diyeblirimki? Asil görevi top kapmak olan adam macta 2-3 kritik top kaybediyor.. Biz Hasan Sas´a sesimizi cikarmiyorduk sonucta bir top kaptirmasi Gol tehlikesi anlamina gelmiyordu ama Ayhan tam göbekte oynuyor ve birisi ona ne yapmasi gerektigini söylesin dicem.. ama kim desin? Adam yillarin topcusu.. oda ne yaptigini bilmiyorsa kim ne diyebilirki?

3. Sabri´ye herzaman sempatim vardi.. Bu sene daha da sevmeye basladim bizim ufakligi..
Sabri Keita´la birlikte cok iyi uyum icerisinde.. Bazen "Keita! topu birkerede sabriye ver" diyorum, diyorumda.. sonra ama.. Keita´nin topu cok sik Sabri´ye vermemesinin bize asil neden Sabri´nin iyi gözüktünü anliyorum...
Biz Sabri´yi niye elestiriyoruz? Orta acamiyor.. Cart Curt.. Simdi niye elestirmiyoruz? Ortalarini daga tasa atmadigi icin.. daha dogrusu Keita ona o Firsati vermedigi icin! Bazen Kewell´in golündeki gibi iyi orta yapabiliyor, iste sorunda Bazen olunca oluyor..
Haa macta belki dikkatinizi cekmemistir ama Arda´nin golünde bana göre Keita kadar Sabri´ninde katkisi vardi.. Pozisyon´u canlandirin.. Keita´nin önünde Trabzonlu var.. Orta yapsa büyük ihtimal böyle rahat vuramicak.. ama asa yukari 20-30 metre geriden deparla Sabri kosuyor ve o Trabzonlu Keita´yi birakiyor Sabriye yöneliyor.. iste asil burda Keita güzel bir orta aciyor veya acabiliyor..
buarada nazar degmesin Sabri eski Kankalari yane Hakemlere Selam bile vermiyor.. nerde o eski Sabri? Hakemlerin yanindan ayrilmiyan cocuk?

4. Mlada Boleslav macini hatirliyormusunuz? Yada ayni yil Konya macini? Hane kaleciyi yan yatirip sonra gol attigi maclar.. Üff neydi bee.. Gümbür Gümbür geliyorum diyordu.. Ozamanla bu zaman arasinda ne fark var? Bana göre kolundaki Kaptanlik banti ve sirtindaki 10 nummarasi.. Arda ayni Arda.. Elestirmiyorum.. elestiremiyorum.. Hos Arda´da hakli.. Türkiyede oynadigi sürece bu top ona yeter.. ne gerek var Uzaktan gollere.. Frikik´ten Julio Cesar gibi vurmaya..? Bizim Ülkemizde Arda simdiden Messi´den daha iyi..
Umarim Arda beni yaniltir ama pek sanmiyorum..

Son olarakta Telegol ve Ahmet Cakar´a.. Bu ne kardesim? Birsey bulamiyorsunuzda artik Rijkaard´in kilik kiyafetinemi laf atiyorsunuz?

Keine Kommentare: