16.10.2009

Bendim!


Su son günleri biraz Hababam Sinifin´daki bir sahneye benzetiyorum..
Okulda herzamanki gibi olay olmus ve Müdür Bey Hababam Sinifin´dan birisine Cezayi veriyor.. tam cezayi vereceken.. birisi zipliyor..
"Hocam o degildi bendim!" ve ardindan digerleride zipliyor "bendim!" - "Yok BENDIM!" - "Hayir Hocam yalan söyliyorlar.. Ben yaptim.. BENDIM!" vs.vs...
Tabiki bizde kimse cezayi yemek icin yada Arkadasini korumak icin ziplamiyor.. Milli Takim suan TD ariyor ve bu ise sirasiyla Abdullah Avci, Yilmaz Vural, Bülent Uygun vs.vs. talip oluyorlar.
Aralarindan Abdullah Hoca´nin olmasini isterim ama böyle talip olmakla olmaz bu isler.. saka gibi.. :)
---
Saka gibi derken, simdi bu yaziyi gönderdikten sonra Favori bloglarimi takip ederken gerceklesti. ilk11.blogspot.com´daki Baslik neredeyse ayni gibiydi..kendi kendime.. "allah allah.. acaba" diyip actim ilk11´i.. ve ne göreyim.. benim Hababam sinifim onda Battal Gazi oluvermis..  Tabiki onun yazisi benden asa yukari 1 saat önce yazilmis.. ama güzel tesadüf olmus bu.. demekki sadece benim dikkatimi cekmemis bu olay..

Keine Kommentare: