04.10.2009

Seytan Ridvan!



Seytan Ridvan kimdir? Bu Seytan lakabi yakin arkadaslari tarafindan mi takilmis bugün onu cok merak ettim.. Bir insan bukadar sinsi olamaz yahu.. Kasimpasa macindan sonra agliyan adam bugün Galatasaray 3 puan kaybedince nasilda gülüyordu..Nasilda elestiriyordu.. Elestirmesine bisey demem ama elestiri biraz yerinde olur, böyle "Nerde kondisyoner Neeskens? nerde Not tutan Neeskens abi?" (Neeskens Kondisyoner degil Seytan!). Sonra diyorsun ben B Plani derken herkez elestirdi bizi.. Tabi elestircem Seytan!
Senin B Planin neydi? B Planin acaba calistirdigin her kulübte basarisiz olduktan sonra Televizyon´a mi transfer olmakti? Seni Futboll ilahi yapanlar asil utanmalilar ya neyse.. 5 takim calistirmisin ve Vanspor haric hepsinde basarisiz olmusun! Üstelik bir takimda 1 seneden fazla kalamamisin Seytan!
1998-1999 /  Vanspor
1999-2000 / Fenerbahçe
2000-2001 / Altay
2001-2002 / Adanaspor
2002-2003 / Karşıyaka SK
---
Sen kimsin Rijkaard´a "Sparta´da napmis? ona birde bakilmali" diyorsun? Kardesim Sparta´ya Rijkaard gittigi zaman kadrosu iyi sayilirdi ama bir bak Rijkaard gittikten sonra kac futbollcusunu satmis.. Kimlerle oynamis.. Rijkaard o takimdan para alabilmismi?
---

Kommentare:

anotherday hat gesagt…

Lafı ağzımdan mı aldınız diyim ne deyim bilmem ama biraz önce gece prgramın tekrarı yayınlanıyormus biraz bakıyım dedim tabiri caizse ağzını şapırdatarak konusuyor tuttuğu takımı göklere cıkarıyor
galatasaray da yenildi keyfi yerinde önceden suratı asık kafasını sallayıp durur.
Ha tabi tuttuğu takım kazanınca sevinmesi methiyler düzmesi gayet normal hakkı ama
Ekranda tarafsız gibi görünüp en büyük rakibini ve hocasını yerden yere vururak bu tarafsızlığına gölge düşürür neysen o ol kardeşim Selçuk Yula yorumlarınıda kendinide hiç sevmem ama bir duruşu var adamın neyse o

abbot kinney hat gesagt…

biraz sinirle yazilmis sacma biz yazi olmamis mi ? ridvan dilmen'in futbolculugunu tartismayalim, ayrica ben TD olarak basarili oldum demiyor ki. ama eger basarili olsaydi devam ederdi zaten. yorumcu olarak ben ridvan'i begeniyorum ama su konuda haklisiniz, o bir fenerbahceli oldugu icin tarafli davraniyor. fenerbahce maclari sonrasi daha samimi ve detayli yorum yapiyor, keyifli oldugunu belli ediyor. fenerbahce kaybettigi zaman sinirli oluyor. galatasaray ve besiktas hakkindaki yorumlarini da begeniyorum ama ister istemez bu takimlarin maglubiyetlerinde yuzundeki keyif farkediliyor ki bence bu normal birsey. bana bir tane spor yorumcusu soyler misiniz ki hangi takimi tuttugu belli olmasin ve her takima esit mesafede dursun. bu ulkede akillara zarar sinsi tarafli hincal uluc gibi bir fenomen var bunu da unutmayalim. bu yuzden daha sakin olmakta yarar var. saygilar.

Anonym hat gesagt…

insan duygularına kapıldımı ne kadar gerçeklerden uzaklaşabiliyor bunun bir örneğinide fb nin gbirliği galibiyeti ve CİMBOMUN ankara yenilgisi sonrası rıdvanı izleyenler net olarak gördüü.aleks hagi kıyaslamasıysa tam bi komedi rıdvanın simiagog yüzünü daha net gösterdi bizlere ayıyla bokunu kıyaslasaydı bu kadar olmazdı sanırım:)