30.09.2009

Sturm Graz´li Ekrem Dag ve Ruh


Besiktasli Ekrem Dag bildiginiz gibi futboll yasantisina Sturm Graz´da basladi ve burdan Gaziantep´e transfer oldu. Hep takip etmisimdir onu ve sonunda Avusturya Milli Takimina davet edildigi icin mutluyum umarim oynamayi basarir. Bugün Avusturya medyalarinda Galatasaray - Sturm Graz maciyla ilgili yorumlar vardi. Ekrem Dag, Sturm Graz TD´ü Franco Foda´ya Istanbulda saatlerce Galatasarayi anlatmasi yaziyordu. Ekrem´e göre Sturm Graz Takimi Galatasarayla futboll oynamamali eger oynarsa kaybedermis yane Anadolu takimlari gibi oynayin demis kisaca, eger Galatasaray´in ilk hücumlarini atlatirsa puan alabilirmis Graz takimi. Neyse dedim.. bundan sonra Graz ekibinin Istanbul´da Eskisehir macini yorumlamasini biraz komik buldum. Fodaya göre Eskisehir macindan önce sansimiz 10:1 diyordum diyor.. bu maci gördükten sonra 2:1 diyorum diyor..Hücumda cok etkili silahlari var ama defanslari berbat diyor Galatasaray icin.
Saka gibi..
Bir TD nasil olurda böyle düsünebilir anlamiyorum, sonucta 1 maclik yorumlar ancak bir sokaktaki taraftara belki uyar ama bir TD´e bence yakismaz.
---
Haa unutamdan onlarda´da ruhlar varmis.. Onlarda 2000 ruhunu geri ariyor.. hane o 2:2´lik mac varya.. o ruh geri gelirse basaririz diyorlar, ise bak bir Galatasaray´li olarak sadece o mactan utaniyorum hatirliyanlar icin hane orta sahada al gülüm ver gülüm yaptigimiz macti...

Keine Kommentare: