06.09.2009

WM 2010


Bekledigimiz bir galibiyet aldik, ben kazancagimizdan emin oldugum maclara genelikle bakmam onun icin bu maca´da bakmadim, sonucu beliydi Türkiye kazandi umarim Bosna macinida aliriz.. hos ben 2010 Dünya Kupasina gidecegimizden eminim!
Suansa Ntv´de Arjantin-Brezilya macina bakiyorum.. macin baslamasiyla birlikte hayal kirikligina ugradim, sadece spikerin sesi duyuluyordu, sansimiza bu iskence sadece 2:30´a sürdü..ondan sonra tribünlerin seside gelmeye basladi.. Buarada Brezilya´nin ilk 11´de bizim Elano var, umarim ya bir gol yada güzel bir asist´de bulunur.. tabiki gönlüm Arjantin´den yana.. Dakika 25 herkeze iyi geceler ve eglenceler derken.. bizim Elano cok güzel bir asist´de bulundu Gol Luisao´dan...
buarada Elano ayni Zidane gibi terlio...
----
Dakika 30 ve Brezilya 2:0 önde.. Frikik´i yine Elano kullandi.. Elano´nun yaninda duran kisise Dos Santos´du.. Türkiye Ligin´de oyniyan 2 Brezilyan, Brezilya Milli takiminin Frikiklerini kulaniyor.. heyy Arjantin uyan.. hala umutluyum senden...!

Keine Kommentare: