10.09.2009

Guerrero Ve Nefretim


Baslik belki bisey ifade etmiyor olabilir ama Guerrero bildiginiz gibi HSV´nin Peru´lu Forveti. Sami Yen´deki macta bize karsi 2 golü atmasiyla benim Emre´le birlikte en Nefret ettigim futbollcu konumuna geldi. Biliyorum kimsenin ekmek parasila oynanmaz.. kimseye beddua edilmez.. ama bu kisi okadar antipatikdiki, o dilini disariya cikartisi.. O elini kulagina götürüp´de "noldu sesiniz cikmiyor.."hareketi (resime bakiniz) Bilmiyorum belki tek benim beddua mi aldi ama Peru´nun Dünya Kupasi macinda aldigi darbele birlikte sahalara en erken 6 ay sonra dönecegini ögrendim.. ve okadar mutlu oldumki cünkü kendisi daha gecen hafta Hamburg´un sözlesme yenileme teklifine hayir demis ve 4,5 milyon Euro diye tutturmustu.. ee simdi noldu? 6 ay sahalardan uzak kalan adama kimse 4,5 vermez, Hamburg verse verse 2,5-3 arasi verir bu saaten sonra..

Geurrero tamam tamam ödestik.. bundan sonra ne halin varsa gör.. :)

Keine Kommentare: