13.09.2009

Galatasaray - Besiktas 3:0


Mac baslamadan önce Kapalida yapilacak olan pankart organizesine sevinmistim ama TV´de gördügüm kadarila tam anlamiyla acilamadigi icin baya bir üzüldüm.. sonucta ortada emek var ama o emegi taclandiracak insanlar mallesef acamadilar, kaldiki bu tür olaylarda Galatasaray tribünleri bana göre Türkiyenin 1 nummarasi olmasina ragmen niye böyle oldu anlamiyorum.. belki uA´nin önde gelenleri Eski Acik´a gittikleri icin olmus olabilir...
---
Mac baslar baslamaz firtina gibi esen bir Cimbom ve Gol, ondan sonra sahada Galatasaray yoktu, cogu kisiye göre Mustafa Denizli hatali ilk 11 kurmus olabilir ama bana göre hicde öyle kötü 11 degildi.. bizi 60-70 dk´ya kadar kontrol altinda tuttular. Belki bir Serdar Özkan son vuruslarinda biraz daha yetenekli veya mac temposu olsaydi dün aksam Besiktas galib ayrilabilirdi..
---
Galatasaray´in en iyisi Sabriydi.. umarim busefer hep böyle dewam eder.. bildiginiz gibi Sabri´nin kariyerinde Liverpool veya Alman Milli maclari var.. ama iste bukadar, bazen Dünyanin en iyi Sag bek´i gibi oynuyor cogu zamansa Bank Asya´da top kosturan siradan bir sag bek oluyor.. Ha unutmadan..
Sabri artik ne rakip futbollcuyla nede Hakemle konusuyor.. konusmayi birakin bakmiyor bile..
---
Galatasaray´da herkez iyi kötü oynuyor sadece Elano hakkinda bir fikrim yok..

Keine Kommentare: