19.09.2009

Bilgin Gökberk! Hos bir Basligi haketmiyorsunya..


Bugün NTVSPOR´da Yenilsende Yensende´yi seyrettim, konucklar arasinda Hasan Sas´la Bilgin Gökberk vardi. Genel olarak severek izliyorum bu Programi (zevkli sohbetler..vs.vs.) Kaldiki bugünde Hasan Sas cok güzel, espirili konustu hosuma gitti ama su Bilgin yokmu? Sevmiyorum Kardesim! Bir insan hep mi aykiri olur? Onu izlerken o Stüdyoda kendini herkezden üstün görüyordu sanki! Kaldiki sadece bu programda dikkatimi cekmedi bu.. bu adam hep böyle..!

Diyorki.. "bir insan 24 saat futbolla bakamaz.." - Bakar kardesim bakar! niye bakmasin? sen bakmazsan bakma..

Diyorki.. "Onlar Ingiliz onlar 2. lig maclarina bakar.. biz Türküz ya... " - ee Türksen nesin? hep bu yüzden böyle olmadimi? biz türküz.. biz yapamayiz.. onlar futbolldan anlar.. biz anlamayiz dime..?

Ben Blogcular´dan en azindan bu adama bir cevab beklerdim ya.. kendini herseyden ve herkezden üstün görüyor..

Keine Kommentare: