10.10.2009

Kisa Kisa Düsünürken | Ercan, AnkaraSporGücü, Milli Takim..



Eger Ankaraspor yerine Ankaragücü küme düsürülseydi ozaman Galatasaray´in suan 3 puan fazlasi olurdu.. Yane demek istedigim ortada cok sacma  bir durum var.. Ne dicegimi bilmiyorum.. Cok sacma!
Niye Ankaraspor düsürüldü´de Ankaragücü kaldi? Bir Galatasarayli olarak hakkimi arardim.. ben catir catir 90 dk kosarak o 3 puan´i hak etmisim.. ama digerlerine hediye.. "yokkkk ya??"
---
Milli Takim nolcak? Fatih Terim bu saaten sonra bir baska insan olmaz heralde.. "bildigim bildik, dedigim dedik.." Bu is Nihat´larla, Yusuf´larla olacak is degil kardesim.. Tek dilegim var oda artik bir yol cizilmesi.. Kadroya 25´in üstünde futbolcu cagrilmicak densin!
Bakin Avusturya´ya, adamlar catir catir top oynuyorlar.. ortalama yaslari 22 gibi bisey.. takimda bizden Ekrem Dag ve Wigan´li Paul Scharner 28´in üstünde.. digerleri 18-22 yasindalar, 2010´a onlarda gidemicek ama ben onlarin bizle 2014´lerde kafa kafaya oyniyacagindan eminim.. (buarada kadrolarinda Ümit Korkmaz, Veli Kavlak, Yasin Pehlivan ve Ekrem Dag var..) Sunuda söylemeden gecmiyim bana kalirsa Imparator bundan sonra Yurtdisini düsünmeli.. yeter artik bu Ülke icin yaptiklari.. Milli Takimin basina bir baskasinin gecmesi 2 taraf icinde daha hayirli olacagindan eminim..
---
Hürriyet´i ve  Genel Yayın Yönetmeni (kayınbaba!) Ertuğrul Özkök´ü kutlamak gerek! Ise yaramaz, damadini Türkiyenin bir zamanlar saygin Gazetesinin spor müdürlügüne getirdiler..
Bu Haber´e ilk tepki duyduguma göre Fenerbahce Kulübünden gelmis yapilan aciklama: "Hürriyet´i Fenerbahce olarak kiniyoruz! Bizim paramizla oynuyorsunuz.. sizin yüzünüzden artik kimse Fenerbahce Dergisini almicak! Hürriyet nede olsa Ercan Saatci yönetiminde Fenerbahce Dergisinden daha cok Fenerbahce´nin Propagandasini yapacak ve bizim üyelerimiz/okurlarimiz artik sizi bize tercih edecek! (tabiki sakadir..)
Ama olay sudurki ben Galatasaray Yönetiminde olsaydim Hürriyet´i yarindan itibaren Florya´ya.. Sami Yen´e sokmazdim.. Tavir cok önemli. Nede olsa bu adam daha cok degil bir sene önce Galatasaray Taraftarlarini PKK propagandasi yapmakla suclamisti.. (FB´nin ambleminde sari-kirmizi-yesil olmasa, hade neyse dicem.. ama iste olmuyor.. adam gayet masumca yapilan bir tribün sovunu o tarafa cekiyor..)
---
Inanilmazdi.. Su yaziyi yazarken ictigim Türk Kahvesi inanilmaz lezzetliydi..cok cok tskler Canim!
Haa unutmadan resim nasil? Hedef Kalenin ortasinda salanan topu vurmak.. eminim herkez tutururdu.. :P

Keine Kommentare: