15.02.2010

Abdullah Yilmaz | Cakma Serdar Tatli

Denizlispor - Kayserispor
Denizli Atatürk / 14:00
Hakem: Abdullah Yılmaz
Yardımcı Hakemler: Serdar Diyadin - Hakan Yemişken
Pazar günü kalktim Denizlispor - Kayserispor macina bakayim dedim. Maca bakarken genc hakem Abudallah Yilmaz gözüme carpti. Sanki sahada Serdar Tatli vardi ama o degildi cünkü bunun saclari hala kafasindaydi. Ama bir sorun "Cakma" Serdar Tatli adini niye bu arkadas´a taktim?
Abdullah Yilmaz´in hareketleri yüzünden tabiki yane söylemek istedigim vücut dili cok iticiydi. Serdar Tatli gibi sert durmaya calisiyor... Evet iste sorun burda sanki kendisi degil, sanki taklit yapyior..
Ben Eski Hakem Serdar Tatli´nin hakemligini begenirim bunuda söylemis olayim belki bazen futbolculara cok yüklenirdi ama o onun dogasinda vardi. Abdullah Yilmaz sanki "HÖPPP" desen korkudan altina edicek gibi bir hali var ama bana sahanin ortasinda delikanlilik tasliyor. Merak edenler bir sonraki macini dikkatli izlesinler. Sanirsam bu fark sizlerinde dikkatini cekecektir.

Keine Kommentare: