19.02.2010

Elano´un Intikami | Filmin 1. Bölümü

Zaman: Dk 42.
Yer: Vicente Calderon / Madrid
Basrolde: Arda Turan ve Elano Blumer
Yapilan Hareket: Arda, Zidane gibi calim atiyor ve ücüncü Madrid´li tarafindan yere indiriliyor. Yapilanlari gören ve Hakemin devam kararina dayanamiyan kahraman Elano Atletico´lu futbolcuyu yere indiriyor.
(biraz gülelim istedim..)
Siz Elano ilk geldiginde butür hareket yapacagini tahmin ediyormuydunuz? Ben etmiyordum hatta biraz Lincoln gibi olur korkusu vardi. Ama Elano tam bir savasci cikti. Dün Hakem ona bu pozisyon´da Sari karti vermeyince iyice abarti ve sanirsam 7 faul´e maci tamamladi. Biz bu adami Gol atsin ve Goller attirsin diye almistik ama bu Gattuso gibi cikti. Bu durumdan hosnut olmadigim anlasilmasin, aksine cok mutluyum. Bana sanki Barca´daki Xavi´nin rolünü üstleniyor gibi geliyor. Hayirlisi!
---
Vur Parcala! Kaptanini yem ettirme! Aynisi Neill icinde gecerli. Kayserispor macinda kendisini ezdirmemesi hosuma gitti. Son zamanlarda baya yumusak bir takim görüntüsü vermisti bizimkiler.
Her Galatasaray´li gibi bende savasan futbolcu görmek istiyorum ve bu arkadaslarda bu özelik fazlasiyla mevcut..  (Kewell, Baros, Neill, Keita ve Elano)

Keine Kommentare: