15.02.2010

Bülent Uygun Olma Yolunda..

Ertugrul Saglam: "Trabzonspor’u tebrik ediyorum. Maçın hakemini de tebrik ediyorum. Skora etki edebilecek bir penaltı pozisyonu var. Onu da gerekli kişiler tartışırlar. Batalla bizim forvet arkası olarak kullandığımız bir oyuncu. Çok yetenekli bir oyuncu. İkinci bir santrfor gibi kullanıyoruz. Güzel de bir gol attı. Bazen son dakikalarda gol yiyorsunuz aynı Fenerbahçe maçında olduğu gibi."
---
Her Spor sever gibi bende Ertugrul Saglam´i seviyorum ama su son 2 mactir puan kayiplarindan sonra Hakemleri sorumlu tutmasini son derece yanlis buluyorum. Dünyanin en iyi Kulübleri bile Hakem hatalariyla Kupa kaybederken veya Dünya Kupalarina katilamazken sen neyin pesindesin Ertugrul Saglam?
Simdi 2-3 gün sonra Hakemler senin takiminin lehine karar verirse ve bir basin mensubu sana macin Hakemi hakkindaki fikrini sorarsa butür aciklamalarda bulunma Lütfen.
"Biliyorsunuz ben Hakemler hakkinda hicbir zaman yorumda bulunmadim bu yüzden bugünde yorum´da bulunmam dogru olmaz".
Butür hareketlerinle Bülent Uygun olma yolunda hizla ilerliyorsun umarim dogru yolu bulursun. Cünkü Bülent Uygun´da son 2 yilda inanilmaz basarili oldugu halde suan calistiracak (iyi) bir takim bulamiyor. Acaba Neden?
Cünkü basarilarini gölgede biraktiracak hareketlerde, yorumlarda bulundugu icin. Yoksa Aziz Yildirim en azindan Bülent Uygun´u Arogones´in yerine düsünürdü. Ama bu ismi bildigimiz gibi Fenerbahce´li Yöneticler hic düsünmedi ve Daum´u getirdiler.

Keine Kommentare: