08.02.2010

Patrice Evra

Evra ilk Manchester United antremaninda Gary Neville´i kenara cekerek "En yakin kilise nerede" diye sormus. Gary Neville biraz sasirmis bu soruya ve "kem küm" ederken..
Evra gülerek "Dünyanin en iyi kulübüne geldigim icin tanriya tessekür etmek istedim" demis.
---
25 Kardes´i bulunan Evra yasaminin ilk 6 senesini Senegal´da gecirdikten sonra Ailesiyle birlikte önce Brüssel´e sonra Paris´e tasiniyor.
---
"16 yasindayken neredeyse tekrar Senegal´e geri gönderilcektim. Hirsizlik yaptim, cok sayida kavgaya adim karisti ve dükkanlarin önünde dilencilik yaptim benim icin kötü bir dönemdi" diyor Evra.
---
Manchster United´in ayni zamanda soyunma odasi DJ olan Evra "Rio Ferdinand´la herseferinde tartisiyoruz oda muzik calmak istiyor ama benim iPod´um daki sarkilar daha iyi HipHop´dan Rock´a kadar hersey mevcut."
---
15 senedir esi Sandra´yla beraber ve bir cocuklari var. Sandra Manchster´i kötü hava ve yemekleri yüzünden pek sevmiyormus.
---
Genclik yillarinda genellikle hücum bölgesinde kulanilmis Evra, ParisSG ve Itaylan kulüb Marsala´da Sol Acik, OGC Nizza´da Forvet bile oynamis. AS Monaco´nun ozamanki TD´ü Deschamps onu en sonunda Sol Bek olarak denemis ve halen Evra o bölgede basarili bir sekilde oynuyor.
---
Henry´nin meshur Irlanda maci sonrasi Irlandalilarin maci tekrarlama arzusuna Evra söyle cevab vermis: "Neden olmasin? PlayStation´da oyniyabiliriz."

Keine Kommentare: