05.02.2010

Aci Cekenleri Unutmiyalim!

Sanki bos bisey bizimkisi..
Tekel iscilerini bugüne kadar kac blog gündeme getirdi? Haiti´yi kac kisi düsündü? Ugur Mumcu´nun ölüm yil dönümünü kim andi?
Evet belki diyebilirizsiniz.. "Sen sanki farklisin, sende bisey yazmadin..."
Yok ben Blog´da bisey söylemedim, yazmadim ama iste icimden geldi yazayim dedim. Benim gibi bir insan bile butür seyleri gündeme getirmiyorsa bazi seyler yolunda gitmiyor demektir. Biz neyi tartisiyoruz? Ben nereye dogru gidiyorum diyorum bazen..
O insanlari Unutmiyalim..
Biz suan gülerken, sevinirken veyada bir bardak cola icemedigimiz icin sinirlenirken su dünyada aci ceken, aclik ceken onca insanin yasadigini Unutmiyalim!

Bir ülke istiyorum adı ''DÜNYA''
Bir tek ırk istiyorum adı ''İNSAN''
Bir tek kaynak istiyorum adı ''SEVGİ''
Ve bir tek slogan istiyorum adı ''YAŞASIN HALKLARIN KARDEŞLİĞİ"

Blog´lar arasinda butür konulara titizlikle yaklasan "Futbol ezilen halkların mutluluğudur" Blogunu tebrik etmek istiyorum..
http://lucarelli-breitner.blogspot.com/

Keine Kommentare: