12.12.2009

1:2 - 2:2 - 2:3 | Niye Nonda?



Durum 1:2 Galatasaray yenik durumdayken kenarda Nonda´yi görünce sevindim.
Durum 2:2 olunca, ee artik Nonda girer heralde dedim.
Durum 2:3 olunca ve yerine sanki baska cikacak futbolcu yokmus gibi Ugur cikinca deliye döndüm!

Rijkaard´i cok seviyorum ve ona saygi duyuyorum. Ama dün Ugur / Nonda degisikligini icinizden birisi anliyabildimi? Yan Hakem, Ugur´un nummarasini gösterince ben saskina döndüm cünkü ne Nonda´ya gerek kalmisti nede takimda Baris haric birkere bile o bölgede oynamis futbolcu sahada vardi. Yane bu degisikligin bir mantigi yoktu! Nonda niye dün gece bukadar kötü oynadi anliyamiyorum belki takimda forvet oyuncusu yokken yine yedek beklemenin bir moral cöküsü diyebliiriz buna.
---
Yalcin, Ömer (kel!), Mehmet Özdilek
Bu kisiler hakkinda ne düsünüyorsunuz? Bilmiyorum belki sadece bana bu kisiler itici gelmis olabilirler ama bir sirasiyla bakalim bu üclüye.

Yalcin; Zamaninda Galatasaray´da futbol oynamis birisi nasil böyle itici gelebilir bir Galatasaray Taraftarina? Mesalla niye Orhan Ak itici gelmiyor? Nedeni basit hatta cok basit! Kewell´i saha icinde bir dövmedigi kaldi. Futbol oynamasini bilmiyorsun bunu savasarak ört bas etmeye calisiyorsun ama savasmak bu degil Yalcin! Rakibini saha icinde döverek onu markaj ettiginimi saniyorsun?

Ömer; Herzaman ayni, hep ayni hareketler! Her Galatasaray macinda bir Galatasaray´linin ona dokunmasi yetiyor. Pozisyonun dewamini unutun cünkü biz Galatasaraylilar biliyoruz Barthez Ömer yerde yatiyor ve saglik görevlileri iceri giriyor. Bu yüzden Ömer´in oynadigi maclarda genelde mac 120 dk oynatilmali aslinda.

Mehmet Özdilek; Mactan önce bu maci mutlaka kazanacaklarini söyledi Mehmet Özdilek. Niye bir TD böyle aciklamalar yaparki? Antalyaspor bugün kendi evinde Manisa´yi yenemezken niye Galatasaray´a karsi mutlaka kazanacaklarini söyliyor? Tamam kendi takimini motive et ama mutlaka lafi biraz asiriya kaciyor: Kaldiki saha kenarinda Fatih Terim gibi gidip gelmelerle nekadar komik duruma düstügünü birisi ona söylemeli!
---

Rijkaard´i yazimin ilk bölümünde elestirsemde takimin onun imzasi tasimasi ne güzel degilmi? Galatasaray skor 2:0´ken hic paniklemedi, hicbir zaman topu ileri sisirmedi, sadece ve sadece futbol oynamaya calisti. Keita´nin inanilmaz calimlarini izlemek nekadar güzel biseydir allahim! Ribery´den buyana taraftari bukadar heycanlandiran futbolcu gelmemisti tekrar tesekürler yönetime! Ve son olarak Hosgeldin Elano!

Keine Kommentare: