26.12.2009

Bati Türkiye Euro 2016 Adayi!


Mehmet Demirkol; "Türkiye'nin şampiyon olan tek şehri nasıl olmaz ben bunu anlamıyorum. Şimdi konaklama falan sorunundan bahsederler. Otel yapsınlar o zaman, çok mu zor. Ben Guimares'te Avrupa şampiyonası maçı izledim. Otel mi vardı Guimares'te? Türkiye'nin en büyük şehirlerinden birisi Diyarbakır'da yok. Ben anlamıyorum. Trabzon nasıl olmaz... Eğer böyle bir şeyi Fransızlar yapsaydı ülke ayağı kalkardı. Ayrımcılık yapıyorsunuz diye."

Demirkol tam olarak böyle olmasada hemen hemen bu sekilde konustu. Ama cok dogru konustu! Türkiye Avrupa Sampionasi 2016 Aday´i ama biz buna Bati Türkiye Adayligi dersek daha dogru söylemis oluruz. Türkiye´nin yarisindan fazlasinda EURO diye bisey yok!
Aday Sehirler; Ankara, Antalya, Bursa, Eskisehir, Istanbul, Izmir, Kayseri, Konya!
Bir Avrupa Sampionasi niye yapilir? Metrosu olmiyan kentlere Metro gelsin diye, Hoteli olmiyan kentlere Hotel gelsin diye. Ama biz tam tersini yapiyoruz Diyarbakir ve Trabzon gibi kentlerde ulasim sorunu oldugu icin Aday sehir olarak alinmamislar. Hic inandirici bulmadim cünkü aciklanan bazi kentler benim gözümde Trabzon ve Diyarbakir´la ayni derecede hatta gerisinde sayilir. Umarim Türkiye bu EURO´yu alamaz, ama icimdeki ses busefer bize verecekleri yönünde.

Keine Kommentare: