18.12.2009

Roberto Carlos seni bir türlü sevemedim.. | Güle Güle


Ama asil soru niye siz sevdiniz bu adami? Niye? (biraz Ezel dizisi gibi oldu.. sonuna birde Yegen koysam tam olacak)
Real Madrid´liler sever, ama siz niye sevdiniz?

Ben hic sevmedim 3 Nummarayi, aslinda hic sevmedim kelimesi pek dogru sayilmaz birkere onu hayranlikla izledigimi hatirliyorum. Oda Fransa´ya attigi müthis Serbest Vurus Golünden sonra onu o dönem hayranlikla izlemistim (kim hayranlikla izlememistiki?)
Ama genelde bu adam cok sevimli gözüksede anti-patik degilmiydi? Süper Kupa Finalinde Hagi´nin yaptigi hareketini hatirliyormusunuz? O hareket sonrasi Carlos, Hagi´nin arkasindan kosmustu ve zor bela Foul´a durdurmustu.. Iste o Foul sonrasi ben bu adami bir türlü sevemedim, belki cok büyük bir ayrinti degil ama bazen iste kücük bir Foul bile yetiyor bir futbolcuyu sevmemek icin.
Hicbir macini zevkle izliyemedim. Belkide bu adam sayesinde Barcelona´yi sevmeye basladim (pek hatirlamiyorum).

Ama asil konumuza dönelim; Türk halki bu adami niye sevdi?
Tamam Kariyer olarak kimse ona ulasamaz ama TSL´e ne verdi bu adam? Fenerbahce´ye ne verdi?
Tabi ya o niye Fenerbahceye bisey versinki?  Fenerbahce ona yeterince verdi zaten!
Birde su berbat reklam filmi yokmu? Bu reklam filmi icin bir ayri konu acilabilir aslinda..Onca kadin bücür Carlos´un pesinde ve Carlos kadinin cantasini bacagiyla tutuyorya.. iste o koptugum an oluyor genelde..

Söylemek istedigim bu adama gereginden fazla deger verdik!
Hos genelde Fenerbahce(liler) verdi ona bu degeri ama yinede biz verdik diyelim ona bu degeri..

Simdi onun Türkiye´den gidecegini duydum.. (1 senedir duyuyorum umarim busefer gercektir!)
Herkez onu onure ederek yoluyor bizde kalbimizi dökerek Carlosu yoluyalim..

Keine Kommentare: