22.12.2009

Annem Hasta..


Dün gece bir Alman sitesinde okumustum, orada Özat´in Köln´den kendi istegiyle ayrildigini söylemisti Köln Manageri. Özat gerekce olarak Annesinin hastaliginin agir olmasini göstermis.
Bende ne güzel, Annesi icin Türkiyeye geri dönüyor ve Köln´de yardimci Antrönörlügü birakiyor demistim ama bugün görüyorumki Ankaragücü kulübüne yardimci Antrönör oluyor.
Ümit Özat´i severim ama gittigi yer, yer degil ve Kölnden ayrilisi ayrilis degil! Ankaragücü benim gözümde kulüp olmaktan cikmis bir kurulus. Orda basarili olamiyacagini tahmin ediyorum. En son örneklere bakin birkere, takim iyi giderken Hikmet Kahraman´i gönderiyorlar yerine 2-3 kisi (sözde) geliyor ama bir türlü gelemiyor vs.vs.vs. Ben bu Ankaragücü´nü anlamiyorum. Bir Baba ogluna oyuncak olarak Ankaragücü´nü vermis ne diyeyim.
Ümit Özat belkide cok iyi bir TD olabilecekti ama bazen butür kararlar insanin gelecegini (kötü yönde) etkiliyor.


Diger bir yandan´da Lemerre gibi bir adami nekadar paraya getirdiklerini merak ediyorum. Sonucta Ahmet Baskan büyük ekonomik zorluklar cektiklerini söylemisti son olaylarda. (futbolcularin paralarini ödiyemez durumda olduklarini vs.vs.)

Haa Lemerre´de bana göre bir heycan pesinde.. Bu yasina kadar Fransa disinda bir görev yapmamis birisi bu saaten sonra basarili olamaz gözümde, sonucta Arogones örnegi var..

Keine Kommentare: