26.11.2009

Evert Jan Derks Futbol Akademisi Koordinatörlüğüne Getirildi


Evert Jan abimiz Galatasaray´in Futbol Akademisinin basina getirildi. Bu haber cok yeni degil büyük olasilikla herkez bu haberi gs.org´dan okumustur benim bunu zaten buraya tasimamin sebebi farkli..

Bu Habere yorum yazan herkez Evert Jan Derks´i öve öve bitiremiyor. Nedir bu Hollandali sevgisi? Tamam Rijkaard ve Neeskens´e bende bayiliyorum ama ne oldugunu bilmediginiz adama niye hemen tapiyoruz? Niye hemen 3-4 seneye kalmaz 10 tane alt yapidan futbolcu cikacak diyoruz?
Kaldiki Galatasaray Alt Yapisi yerlerde sürünmüyorki.. bir Alt Yapi olarak zaten görevini fazlasiyla yapiyor, 3 bilemedin 4 yilda bir bize futbolcu gönderiyor..

Ben gelen adami tanimiyorum bilmiyorum. Eminim sizde bilmiyordunuz kim oldugunu, peki niye tapiyorsunuz?
Tabiki bir Hollandalinin gelmesi güzel bisey! Alt Yapidan, A Takima kadar hep ayni sistem icin futbolcu yetistirilecek.
Beni düsündürense bu adamin son yillarinda hep Hollanda disinda calismis olmasi, haa calistigi takimlara bir bakin...

2006/07 PFC Litex Lovech Futbol Akademisi Direktörü
2004/06 PFC Levski Sofya Futbol Akademisi Direktörü
2004 Hollanda Futbol Federasyonu (KNVB) Akademisi Uluslarası Eğitmeni
2000/03 Glasgow Rangers Futbol Akademisi Direktörü
1995/99 Go Ahead Eagles Futbol Akademisi Direktörü
1989/95 Hollanda Futbol Federasyonu Antrenörü

Bulgar ve Iskoc takimlarinin alt yapilarinda görev almis..
Bu adam niye bir PSV, Ajax, Manchester United, Real Madrid´da görev almamis? Niye Levski ve Glasgow gibi takimlarda görev almis? Bana Hollanda´da görev almis fln demeyin lütfen.. Ilk görev alisi 20 sene önce.. 2. görev alisinda sadece 1 yil o görevde kal(abil)mis

Keine Kommentare: