18.11.2009

Ne Oldu Size Böyle? River Plate - Boca Juniors


1. Banfield
2. Newells Old Boys
3. Colon
4. Estudiantes
---
10. Boca Juniors
14. River Plate
---
19. Huracan
20. Atletico Tigre

Apertura´da 14 mac oynanmis ve 2 dev Kulüb son yillarda oldugu gibi yoklari oynuyor. Hade neyse Boca yinede son yillarda bukadar düsüste degildi ama River Plate´e ne oldu böyle? Ekonomik durumlarinin genel olarak pek parlak olmadigini biliyorum ama  bu tür kulübler adiyla bile ilk 5´e oynamali! Sezon basi Avusturya´da Boca Juniors´u Canli izleme firsatim olmustu ve orda gördügüm beni yaniltmadi desem yalan olmaz.
Hos ozaman Apertura´nin geri kalan takimlarinin nasil bir futbol oynadigini bilmedigim icin pek kestirememistim güclerini ama bir Sampionlar Liginde (Avrupa SL´si) bu takimlar bana göre fark yer demistim kendi kendime..
Dünya´nin en ilgi cekici 2-3 Derbisinden biri olan bu 2 Takimin maclari yakin zamanda bana göre ilk 10´a girmeye calisacaktir..

Keine Kommentare: