19.11.2009

Vurun Galatasaray´a!




Görende herkezin bu firsati bekledigini sanacak, ama kimseyi art niyetle suclayamiyorum. Medya´yi anliyorum onlar haber pesinde ama Galatasaray´lilara ne oluyor? Ortada bir yanlis var, Galatasaray suclu tamam ama bu olayin bukadar büyütülmesini ben dogru bulmuyorum! Cikipta eski Galatasaray Baskaninin "2. lige düsürülmeli. Takim ligden cekilmeli.." demesini son derece yanlis buluyorum! Zamaninda Fenerbahce 7 yabanciyla cikti ama kimse 90 yillik Kulüp küme düsürülmeli, böyle bir durum utanc vericidir demedi. Bu olayda suclu olan kisilerin islerine son verildi, bu yetmezmis gibi  Yigit Sardan Istifa´sini istedi..
Eger Adnan Polat, Yigit Sardan gibi bir degeri sirf kendi koltugunu saglamlastirmak icin silerse yani Istifa´sini kabul ederse, benim gözümde Canaydin´dan farkli kalir bir yani olmaz.. Yigit Sardan sayesinde bu Kulüp yeni can buldu. Arka planda ari gibi calisti. Yeni fikirler, yeni gelir kapilari acti Kulübe..

Keine Kommentare: