09.01.2010

Bati Türkiye Euro2016 Adayligi ve Ramazan


Bati Türkiye Euro2016 Adayligi hakkinda düsüncelerimi sizlerle paylasmistim ve Euro2016 konusu benim icin aslinda kapanmisti taki Hürriyet´de bir yazi dikkatimi cekene kadar, iste bu yaziyi sizlerle paylasma geregi duydum. Yazarin adi Emrah Öner (kendisini ve yazilarini hic sevmem aslinda.. herzamanki gibi "acaba yine ne zirvalamis" diye düsünürken beni biraz olsun yaniltti.)
---
Emrah Öner´in yazisindan bir bölüm;
"Esas konu o da değil...
2010 Ramazan ne zaman başlıyor? 11 Ağustos.
2016 Ramazan ne zaman? 11 Haziran.
Euro 2016 ne zaman başlar? 11 Haziran.
Yani sen bana diyorsun ki,
2016 Haziran’da Konya’da İngiltere – Almanya maçı var, Kayseri’de de Hollanda – Rusya maçı var.
Bu maçlarda 300 bin litre bira içilir, ve o gün Ramazan.
Peki sen hiç hayatında Ramazan’da Kayseri’ye, Konya’ya, Ankara’ya gittin mi? Yok.
O zaman 3 şıkkın var.
Ya maçları sahurda oynatacaksın, herkes çaktırmadan alkol alacak.
Ya maçları hepsini İzmir’de oynatacaksın, herkes çakarak alkol alacak.

Ya da Eshedu en la ilahe illallah..."
---
Düsünmek bile istemiyorum. Ne olur acaba?
Birinci yazimda´da söyledigim gibi, Umarim bu Turnuva bize verilmez!

Keine Kommentare: