12.01.2010

Gekas Hertha Berlin´e Transfer Olursa..



Bizde O begenilmiyordu..
Simdiyse O begenmiyor..
Kimdenmi bahsediyorum? Skibbe´den bahsediyorum. 2-3 gündür Alman Medyasina, Kulüb Yönetimi aleyhine konusan Alman Skibbe büyük olasilikla sene sonunu göremez Eintracht Frankfurt´da. Sezon basinda Lincoln yüzünden buna benzer bir olay daha yasanmisti. Burada bahsetmistik. Busefer´de Bayer Leverkusen´den Hertha BSC´ye transfer olan Gekas´in niye alinmadigini anliyamadigini söylemis.
Hane bir laf vardir ya. Ciktigi kabugu begenmiyor. Eee nede olsa Galatasaray´da Lincoln, Kewell, Arda, Baros gibi yeteneklerle zamaninda calismis birisi, simdi siradan bir Alman takimini begenirmi? Halbuki bu adam Galatasaray´a bu takim ayarinda takimdan gelmemismiydi? (Bayer Leverkusen´den gelmisti, ozamanlar bize fark atmis olabilirler ama o macin öncesinde bir Konya maci var, unutmayin)
Gecen sezonun en büyük hatasi Skibbe´nin gelmesiydi. Sen önce bu siradan Alman´i Türkiyeye getir ve ona "Sen git, biz kimseyi bulamazsak seni arariz" de. Sonrada göndermek icin Galatasaray´in fark yemesini bekle. Ben Skibbe´nin ilk adini duydugumda sinirden yerimden duramadim. Sonucta Galatasaray´a gelebilmek icin ne basarmis? Kariyeri neydi? Kocaman bir 0! Mesalla Genclerbirligi´nin hocasi Thomas Doll gelseydi emin olun daha basarili olurdu (Nasil ve Neden Genclerbirligi´ne geldigini halen anliyabilmis degilimya neyse..). Ama Thomas Doll Almanya´da siradan takimlari calistirmamis. Hamburg ve Dortmund gibi 2 Alman devini calistirmis birisi (Skibbe Dortmund´u calistirdigi dönemde Dortmund batma noktasindaydi, bu yüzden 2 Dortmund arasinda fark var).
Neyse geldikten sonra tabiki destekledik Galatasarayliyiz ya. Forumlarda, Blog´larda Bu adami öve öve bitiremiyorlardi. Acaba benmi baska mac izliyorum diye bazen düsünüyordum. Hane kimse Kral Ciplak demezya. Bana göre bu takimin basina gelmis gecmis en cesur TD Gerets´di. O aslinda övülmeyi hak eden birisiydi. Galatasaray belki inanilmaz güzel oynamiyordu ama Cesur oynuyordu. Belkide bir taraftar gözüyle en mantiklisini yapiyordu Gerets. 2 Forvetle baslar.. Olmadi 3 yapar.. Gol gelmezse 4. Forveti oyuna sokardi. (haa bir ekleme daha; Gerets geldiginde onuda Skibbe gibi görüyordum, sonucta Hollanda/Belcika disinda basarisi olmiyan bir Teknik Direktör´den bahsediyoruz. Almanyada 2 Orta Sinif takimi calistirmis birisiydi. Ama O Galatasaray Sansini iyi kullandi ve burdan Fransa´ya gitti.
Neyse biz ne diyorduk? Skibbe..
Evet Skibbe artik biseyi begenmez oldu. Umarim Seneye Bayern, Valencia ayarinda takim onu ister oda rahat eder. Sonucta seviyorduk biz Skibbe´yi.

Keine Kommentare: