13.01.2010

Fenerbahce Sampion Olurmu? Bence Olmaz!


Fenerbahce Sampion olurmu? Bence Zor hatta cok Zor desek daha dogru olmazmi?
Ben Fenerbahceli olsam kafayi yerdim. Yönetim neyin pesinde oldugunu sorgulardim ama gördügüm kadariyla bütün Fenerliler sus pus olmus. Demekki herkez umutlu yada herkez Aziz Yildirim´a güveniyor!
---
Önce sen Roberto Carlos´u yolla / istenseyde Roberto gidemezdi, ama Dos Santos "ben sol bek oyniyacam" diye bastirinca baska caresi kalmadi koskoca Fenerbahce´nin. Sonra Kazim Kazim (isme bak!) ve Önder´i yolla, yani sira Genc Semih´le Federasyonluk ol ve Abdülkadir´i Belediye´ye tecrübe kazansin diye gönder. Ama olsun Fenerbahce eger bu futbolculari yolluyorsa eminim herzamanki gibi devre arasinda 1-2 iyi takviye yapar. Örnekleri mevcut: Josico ve Maldonado
---
Simdi Fenerbahce´nin taktigini ve buna benzer seylerini tabiki tartismiyacam. Kendimi bu konuda pek iddiali saymam. Ama Fenerbahce´nin bu takimla / bu hocayla ve bu yönetimle basarili olamiyacagini tahmin etmek zor degil.
Fenerbahceliler bekliyorlar.. beklesinler! Aziz Yildirim iyi hostur ama bu son yaptiklari son derece yanlis. Mesalla niye Önderi gönderiyorsun kardesim? Takimda Bekir´den baska yedek stoper yokken niye Önder gibi bir adami ilk hatasinda siliyorsun? Niye onu Kazim´la ayni torbaya koyuyorsun? Kazim 100 tane hata yapsin, hepsini ört bas et ama Önder yapinca pat diye hesabini kes. Fenerbahce Cumhuriyet´i ve Yargi Sistemi demek buymus. Aziz Yildirim bu Cumhuriyet´in basi oldugu sürece böyle bu böyle kalir.

Keine Kommentare: